pl
frenesitptdenlruid

Jak stworzyć marketing funnel ?

show table of contents

Posiadanie jej w swoim biznesie to z pewnością najcenniejszy atut. Pożegnaj się z wysiłkami sprzedażowymi, aby zdobyć klientów, opracuj automatyzację marketing funnel. 🚀

Dzisiaj będziemy o tym mówić. Jak być może wiesz, wraz z limitem 100 zapytań o połączenia tygodniowo na LinkedIn, generowanie leadów stało się bardziej skomplikowane.

Ale teraz, dzięki Waalaxy, możesz wykorzystać moc LinkedIn i e-mail marketingu, aby wygenerować więcej odwiedzających do swojego marketing funnel.

A teraz sprawdźmy razem, co można zrobić z automatycznym lejkiem 😉

Dzięki zautomatyzowanemu systemowi możesz:

  • Oszczędzaj czas na poszukiwaniach b2b.
  • Wygeneruj więcej prospektów (lub leadów).
  • Zdobądź nowych klientów na swoje produkty/usługi.
  • Zbieraj płatności 24/7.
  • Edukuj grupę docelową na temat związany z twoim tematem.

W tym artykule przyjrzymy się, jak stworzyć skuteczny tunel sprzedażowy, który działa na autopilocie i zwiększa Twoją sprzedaż.

Gotowy do działania? Zacznijmy od pierwszego pytania…

Marketing Funnel : Krótka definicja

Zautomatyzowany marketing funnel (zwany również ” tunelem konwersji „, „lejkiem konwersji”, „lejkami sprzedaży„) to proces biznesowy, który pozwala wziąć zwykłego odwiedzającego, aby stać się lojalnym klientem, przechodząc przez kilka faz marketingowych.

To dość prosta definicja, ale w następnej sekcji zagłębimy się bardziej.

Jak działa zautomatyzowany marketing funnel ?

Marketing funnel pozwala Ci towarzyszyć internaucie w procesie zakupowym. Dzięki niemu możesz pielęgnować prospekta (lead nurturing), czyli pomagać mu w znalezieniu informacji i odpowiadać na jego pytania tak, aby w efekcie końcowym kupił produkt.

Taki lejek ma kilka faz. 🔥

Oto one:

  • Świadomość.
  • Rozważenie.
  • Decyzja.

Źródło: affde.com.

Świadomość

W fazie świadomości Twoją rolą jest stworzenie odcisku Twojej marki w umyśle potencjalnego klienta. Może to być Twoja osobista marka w przypadku Twoich usług lub Twoja profesjonalna marka w przypadku Twoich produktów. Prospect musi być świadoma, że Twoje rozwiązanie istnieje.

Kiedy to się stanie, mogą przejść dalej w procesie.

Rozważanie (lub „ocena”)

W fazie „rozważania” celem jest sprawienie, aby Twój prospekt chciał dowiedzieć się więcej. By był zainteresowany. Aby to osiągnąć, musisz zachęcić go do dwóch rzeczy.

  1. Zainteresowanie Twoim produktem (czy ten produkt jest dla mnie i czy może zaspokoić moją potrzebę?).
  2. Chęć jego nabycia (czy jest to rozwiązanie wysokiej jakości? Jakich rezultatów mogę się spodziewać?).

Ta faza jest bardzo emocjonalna. Trzeba wcisnąć problemy w zainteresowanie. I wcisnąć korzyści w pożądanie.

Decyzja (lub „tryb kupna”)

W fazie „decyzji” musisz zmienić letniego/gorącego prospekta w klienta. Wie on o Twoim rozwiązaniu, jest nim zainteresowany i potrzebuje tylko podjąć działanie. Aby to zrobić, musisz zagrać na 3 rzeczach.

  1. Ekskluzywność. 💥
  2. Rzadkość. 💥
  3. Pilność. 💥

Jeśli tego nie zrobisz, ludzie będą mieli problem z podjęciem działań zmierzających do zakupu. Tutaj nie chodzi o to, żeby być agresywnym za wszelką cenę. Możesz sprzedawać nie wyglądając jak sprzedawca dywanów. A oto jak.

Zaoferuj wyłączność

Stwórz atrakcyjną ofertę. Możesz dodać do niej wyłączność. A żeby to zrobić, zadaj sobie takie pytanie:

Czym mój produkt różni się od konkurencji?

Im bardziej jesteś wyjątkowy w umysłach prospektów, tym bardziej wybiorą cię jako referencję. Musisz stworzyć połączenie pamięciowe. Oto przykład marek, które się wyróżniły, Jeśli powiem Ci:

  • Pociąg. O jakiej firmie myślisz? SNCF.
  • Telefon? Apple.
  • Wideo? YouTube.
  • Film? Netflix.

Jeśli jesteś na czele określonego tematu, ludzie będą kupować, ponieważ stałeś się punktem odniesienia w ich umysłach.

Skromność i dostępność

Ten czynnik może zwiększyć Twoją sprzedaż. Kiedy dostęp do Twojego produktu/usługi jest ograniczony, tworzy to efekt przyciągania w umysłach potencjalnych klientów.

Przykład marketing funnel, który konwertuje

Aby jak najlepiej konwertować prospektów na klientów, należy jak najczęściej stosować się do tej struktury: A.I.D.A. dla :

  • Hak.
  • Zainteresowanie.
  • Pożądanie.
  • Działanie.

Wszystkie Twoje strony i działania marketingowe muszą kopiować te ramy AIDA. Dlaczego? Bo już od lat sprawdza się jako najbardziej perswazyjny w tunelu konwersji.

Przykładowo, landing page Twojej oferty produktowej/usługowej może zaczynać się od teasera z obietnicą.

Następnie kierujesz na problemy swoich prospektów, aby ich zainteresować.

Następnie pożądaj z korzyściami, cechami i dowodem.

W końcu, dzięki wezwaniu do działania, zamieniasz odwiedzającego w klienta. ✅

Dlaczego warto zrobić marketing funnel ?

Marketing funnel jest trochę jak zjeżdżalnia. To znaczy, że płynnie i naturalnie przeniesie zupełnie zimną osobę do Twojej płatnej oferty.

Jednak długość i rodzaj lejka sprzedażowego zależy od jednego głównego kryterium:

  • Temperatura Prospects. 🔥

Czyli metryki, która określa, gdzie Twój prospekt jest w widzianym wcześniej 3-stopniowym procesie (awareness, consideration, decision).

Przyjrzyjmy się kilku sytuacjom, w których zautomatyzowany tunel sprzedażowy będzie bardzo pomocny…

Aby przekonwertować więcej leadów i zamienić więcej klientów

Jak już zostało powiedziane, tunel pozwala na zmianę fazy osoby. To znaczy, jej stan.

  • Gość. 👇
  • Prospect.👇
  • Klient. ✅

Na przykład, aby przekonwertować więcej prospects, możesz zaoferować bezpłatny zasób w zamian za adres e-mail. Następnie przekieruj ich do swojej płatnej oferty po rejestracji, aby przejść z fazy „lead” do „customer”.

Aby sprzedawać swoje oferty szkoleniowe

Tworzenie automatycznego marketing funnel jest szeroko stosowane w świecie infoproduktów. Czyli w sprzedaży produktów cyfrowych takich jak szkolenia online.

Na przykład niektóre narzędzia mogą pomóc Ci stworzyć lejek bardzo łatwo. Do najczęściej używanych należą Systeme.io oraz Clickfunnels.

Clickfunnels zaczyna się od 49€/miesiąc. 😁

Oto przykład jak stworzyć marketing funnel , który możesz wyprowadzić dla swoich ofert szkoleniowych:

  • Strona przechwytująca, aby zebrać imię i email w zamian za przekazany zasób.
  • Thank you page z formularzem rejestracji na webinar w Twoim temacie.
  • Strona sprzedażowa, którą użytkownik otrzymuje po webinarze.

Następnie wysyłasz serię automatycznych maili promujących Twój webinar. I sprzedajesz swoje szkolenie na końcu swojego webinaru. 🚀

Do sprzedaży produktów i usług

Jeśli sprzedajesz produkty i usługi, to również możesz wykorzystać moc automatycznego tunelu sprzedażowego.

Na przykład, jeśli jesteś konsultantem/freelancerem jako grafik, może to pomóc Ci w łatwym znalezieniu klientów. Oto jak to może działać na przykładzie:

  1. Oferujesz cyfrową książkę na temat „Jak wybrać odpowiednią tożsamość logo”.
  2. Zbierasz adres e-mail w zamian za cyfrową książkę.
  3. Wysyłasz zautomatyzowane maile z projektami, opiniami klientów itp.
  4. Robisz call to action na końcu maila do swojej strony Calendly.
  5. Oferujesz swoje usługi poprzez rozmowę wideo/telefoniczną.

To samo dla stron internetowych e-commerce…

To jest tylko przykład dla grafików. W kolejnej części zobaczymy jak stworzyć swój zautomatyzowany marketing funnel niezależnie od tematyki.

Jak stworzyć ekspercki marketing funnel ?

Wykonaj te proste kroki, aby stworzyć swoją maszynę sprzedażową, która konwertuje bez konieczności spędzania zbyt wiele czasu, próbując przekonać swoich potencjalnych klientów do zakupu.

Krok 1: Stwórz magnes dla potencjalnych klientów

Pierwszym krokiem jest znalezienie czegoś, co można wymienić za dane kontaktowe Twojego odwiedzającego. Zasadniczo należy zebrać jego adres e-mail. Ale możesz pójść dalej, aby spersonalizować relację z prospektem w jego cyklu życia:

  • Imię i nazwisko.
  • Numer telefonu.
  • Nazwa firmy.
  • Strona internetowa.
  • Twój adres.
  • I tak dalej.

Istnieje wiele lead magnets, które możesz zaoferować swoim odwiedzającym, pamiętaj, aby zawsze pracować nad copywritingiem i mieć chwytliwy tytuł. Oto kilka pomysłów:

  • Darmowa konsultacja.
  • Kupon rabatowy.
  • Lista kontrolna.
  • Quizy.
  • Wideo.
  • Seria wideo.
  • Zestaw narzędzi.
  • Kalendarz.
  • Podcast.
  • Wywiad.
  • Demo na żywo.
  • Bilet wstępu.
  • Szkolenie przez e-mail.
  • Produkt fizyczny.
  • Plik do przeciągnięcia.
  • Grafika komputerowa.
  • Rozmowa telefoniczna.
  • Audyt.
  • Szacunkowa cena.
  • Biały papier.
  • Książka cyfrowa.
  • Koszulka.
  • Dane statystyczne.
  • Studia przypadków.
  • Przewodnik objaśniający.
  • PDF do pobrania.
  • Webinar.
  • Szkolenie online.

Znajdź ból #1 swojego prospect i częściowo odpowiedz na niego swoim lead magnetem.

Na przykład, jeśli masz stronę e-commerce, zaoferuj kupon rabatowy, ponieważ podstawowym bólem jest wydawanie zbyt dużo.

Na przykład, jeśli jesteś agencją marketingu internetowego, zaoferuj swojemu prospects audyt jego strategii marketingu cyfrowego.

Na przykład, jeśli jesteś konsultantem SEO, zaoferuj bezpłatną 20-minutową konsultację, aby zadać pytania dotyczące problemów, z którymi boryka się Twój prospect.

Celem lead magnet jest stworzenie pierwszego kroku konwersji pomiędzy odwiedzającym a osobą z potrzebą. Poniższe kroki pozwolą Ci wypełnić tę potrzebę.

Krok 2: Stwórz ofertę wywołującą

Oferta call-to-action to coś, co Twojemu klientowi trudno będzie odrzucić, ponieważ jest dla niego tak nieodparta.

  • To oferta, która ma realną propozycję wartości.
  • To oferta, która nie jest droga (poniżej 50€).

Może to być na przykład:

  • Niedrogi produkt fizyczny (przypadek e-commerce).
  • Szkolenie wideo (przypadek infoprenesansu).
  • Oprogramowanie.
  • Płatna książka cyfrowa.
  • Treści premium.

Celem jest jak najszybsze przekształcenie prospect w klienta, aby doprowadzić go do stanu „klient”.

Wtedy będzie można przesunąć klienta w górę drabiny. To jest to, co zobaczymy od razu…

Krok 3: Stwórz flagową ofertę

Twoja flagowa oferta to Twój główny produkt/usługa. Bardzo często zauważysz, że sprzedając ludziom flagowy produkt, będą chcieli iść dalej.

Dlatego możesz zaproponować klasyczną usługę, która zaspokoi ich potrzeby. Może to być :

  • Usługa manualna.
  • Długie szkolenie wideo.
  • Oprogramowanie.
  • Coaching.

Celem Twojej flagowej oferty jest udana kwalifikacja Twoich dotychczasowych nabywców, aby zidentyfikować tych najbardziej hiperaktywnych. W ten sposób oferujesz im jeszcze większą wartość.

Ale przekonasz się, że jeśli zastosujesz to w swoim zautomatyzowanym lejku marketingowym, niektórzy będą chcieli pójść jeszcze dalej…

Krok 4: Stwórz ofertę premium

W tym miejscu pojawia się oferta z wyższej półki. Czyli oferta niestandardowa bardzo często rozliczana za wykonanie zamiast za czas lub jednostkę.

Przykładowo może to być :

  • 6-miesięczny akompaniament z jednym coachingiem na tydzień i jednym raportem na miesiąc.
  • Prywatny coaching, aż osiągniesz swój cel.

Zaletą tej oferty jest to, że będziesz mógł pomóc danej osobie w zmianie jej życia, ponieważ będziesz wynagradzany „klasycznie”, jak również poprzez premię, jeśli osiągniesz wynik ustalony przez klienta.

Oto przykład z konsultantem lead generation, który chce pomóc firmie zajmującej się marketingiem internetowym znaleźć więcej klientów.

Cel i KPI mógłby brzmieć: podpisać 30 klientów w następnym kwartale. Cena wsparcia mogłaby wynosić 1 500 €/miesiąc + 5 000 € premii, jeśli cel zostanie przekroczony.

Oczywiście trudno jest zautomatyzować proces decyzji zakupowej dla oferty z wyższej półki. Musisz zrozumieć potrzeby danej osoby, zaproponować rozwiązania i ustalić wyniki dla swojej oferty.

Ale jeśli chcesz zaoszczędzić czas, możesz jeszcze zautomatyzować część procesu sprzedaży…

Krok 5: marketing funnel i automatyzacja

  1. Twój lead magnet.
  2. Twoja oferta wywoławcza.
  3. Twoja flagowa oferta.
  4. Twoja oferta premium.
  5. Twoja strona sprzedażowa.

W tym lejku sprzedażowym będziesz mógł zautomatyzować schodzenie klientów.

W tym celu możesz wykorzystać takie narzędzia jak Systeme.io, Clickfunnels, OptimizePress, Podia i wiele innych.

Bardzo łatwe w użyciu, są to generalnie noże szwajcarskie w tworzeniu zautomatyzowanego marketing funnel.

Niektóre są płatne, inne darmowe. Zobaczmy, jak możesz uruchomić swój lejek już dziś, nawet z niewielką ilością pieniędzy na początek…

Jak stworzyć darmowy marketing funnel ?

Prześledziłeś poprzednie kroki, czyli ten dotyczący Twojego procesu sprzedaży. Teraz musisz zająć się częścią związaną ze strategią marketingową.

Cel: stworzyć chęć kupowania Twoich produktów i usług i zarabiania na wygodne życie.

Załóż konto na Systeme io

Systeme.io to oprogramowanie tworzenia lejków marketingowych, a które proponuje wersję freemium. Dzięki wersji darmowej możesz na przykład :

  • Zbierz do 2000 kontaktów.
  • Wysyłaj nieograniczoną ilość maili.
  • Stworzyć 3 lejki sprzedażowe online po 10 stron max.
  • Stwórz 1 blog z Twoją nazwą domeny.
  • Publikuj artykuły na blogu i pracuj nad swoim SEO (aby pojawić się w pierwszych wynikach wyszukiwarki używanej przez internautów)
  • Posiadaj przestrzeń dla członków zabezpieczoną hasłem.
  • Miej tylu członków, ilu chcesz w środku.
  • Przechowywać nieograniczoną ilość plików.
  • Zautomatyzuj minimum swoich działań marketingowych.
  • Stwórz 1 zautomatyzowany scenariusz.
  • Zbieraj płatności przez Stripe i PayPal.
  • Stwórz swój własny program partnerski.
  • Przeprowadzaj testy A/B.
  • Twórz kupony.
  • Wykorzystaj media społecznościowe do promocji swoich nieodpartych ofert 😉
  • Twórz upsells, downsells i order bumps.

Krótko mówiąc, zobaczyłeś, jak ogromne możliwości masz dzięki darmowej wersji tego oprogramowania. To wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swój marketing funnel .

Możesz również zdecydować się na zwiększenie sprzedaży online za pomocą płatnych reklam, takich jak Google Adwords lub LinkedIn Ads.

A teraz oto, jak podjąć działania… 🚀

Stwórz podróż klienta krok po kroku

Kiedy już założysz swoje konto za darmo, możesz zacząć tworzyć swój marketing funnel .

Pierwszym krokiem jest zbudowanie Twojej strony przechwytującej. To znaczy landing page, który pozwoli Ci zebrać istotne informacje od potencjalnych klientów (przynajmniej adres e-mail).

Drugim krokiem jest stworzenie Twojej strony sprzedażowej. Jest to główny landing page Twojego biznesu internetowego. Dzięki niej możesz sprzedawać swój produkt i płatną usługę.

Jak stworzyć świetną stronę przechwytującą, aby konwertować maksymalną liczbę odwiedzających w leady?

Oto kilka kroków do stworzenia świetnej strony przechwytującej… 👇

Zrozum bolączki potencjalnego klienta

Pierwszym krokiem jest zrozumienie punktów bólowych Twoich prospects.

  • Jakie są ich największe świadome frustracje?
  • Jakie są głębokie bolączki ich świadomych frustracji?

Ważne jest, aby zagłębić się w znalezienie potrzeby.

Na przykład, jeśli jesteś w branży szkoleń online na temat nieruchomości.

Największą świadomą frustracją jest brak zarabiania więcej pieniędzy, aby robić więcej rzeczy.

Poszukaj frustracji, która za tym stoi.

Często stoi za nią brak wolności.

Na przykład w odchudzaniu, świadomą frustracją potencjalnego klienta jest nadwaga. Zadaj sobie pytanie:

Dlaczego? Co jest źródłem tego problemu?

Tutaj często to spojrzenie innych jest głębokim bólem.

Zrozum ból swoich prospects i przedstaw go na stronie przechwytującej.

Stwórz strukturę strony przechwytującej

Użyj struktury A.I.D.A poznanej wcześniej w tym artykule.

Zacznij od potężnego haka, który podkreśla świadomą frustrację i głęboki ból. I napisz sub-headline z pragnieniem osoby.

Następnie zrób mały tekst, aby osoba w pełni poczuła, że to o niej. Może to być naciskanie na kwestie, lub opowiadanie małej historii.

Następnie poprzyj korzyści płynące z Twojej oferty. Aby to zrobić, zacznij od podania korzyści i połączenia ich z cechami, a następnie dodaj znaczenie (które dotyka głębokich pragnień).

Przykład: „Dowiedz się, jak stworzyć dochodowego bloga, który zarabia pieniądze nawet wtedy, gdy nie pracujesz, wykorzystując metodę Blogueo, która pozwoli Ci być wolnym, aby zarabiać tyle pieniędzy, ile chcesz, z dowolnego miejsca, nie pracując więcej niż 2 godziny tygodniowo”

Jak stworzyć stronę sprzedażową, która masowo sprzedaje Twoje produkty i usługi?

W przypadku capture page, nie jest to wiele różne, z tym, że pójdziesz trochę dalej.

To znaczy, zamierzasz skupić swój przekaz na wynikach swoich klientów i ich referencjach.

Możesz wykorzystać 6 zasad wpływu Roberta Cialdiniego, aby zoptymalizować siłę perswazji swojej strony sprzedaży:

  • Zasada wzajemności (im więcej oferujesz, tym więcej otrzymujesz).
  • Zasada konsekwencji (małe zaangażowanie tworzy inercję zaangażowania).
  • Zasada dowodu społecznego (inni ludzie podjęli działania).
  • Zasada autorytetu (osoby z autorytetem zaufały mi, wyniki).
  • Zasada sympatii (ludzka strona Twojej oferty).
  • Zasada rzadkości (edycja limitowana i ekskluzywna).

Popracuj nad i dodaj te elementy do swojej strony sprzedaż owej dla swojego produktu i usługi.

Przetestuj zautomatyzowany marketing funnel

Kiedy już masz swój marketing funnel na miejscu, będziesz musiał go przetestować.

Pamiętaj o jednej rzeczy:

Rynek ma zawsze rację.

Możliwe, że Twoje oferty nie będą działać. W rzeczywistości pierwszym błędem, jaki popełniają przedsiębiorcy, jest próba stworzenia czegoś według swoich pragnień, zamiast zaprojektowania oferty, która odpowiada na potrzebę rynku. 💰

Metryki dla strony przechwytującej

Doskonały współczynnik konwersji: >45%. 💰💰💰

Średni współczynnik konwersji: 10-45%. 💰💰

Niski współczynnik konwersji: <10%. 💰

Współczynnik konwersji Twojej strony przechwytującej będzie zależał prawie całkowicie: od Twojej oferty i Twojego copywritingu. Web design odgrywa rolę w konwersji, szczególnie w środowisku B2B.

Na rynku B2C nieco mniej, ale i tak projekt graficzny Twojej strony sprzedażowej będzie musiał być wyrazisty.

Metryki dla strony płatności

Doskonały współczynnik konwersji: >65%. 💰💰💰

Średni współczynnik konwersji: 20-65%. 💰💰

Niski współczynnik konwersji: <10%. 💰

Umieść testimoniale i wszelkiego rodzaju elementy, które mogą uspokoić prospect.

Jak obliczyć swój marketing funnel ?

Teraz zobaczymy, jak obliczyć rentowność swoich lejków sprzedażowych. Dzięki temu będziesz wiedział, czy Twój automatyczny marketing funnel zasługuje na optymalizację, czy na flokowanie reklamą.

Zacznijmy od bardzo ważnego terminu, który należy zrozumieć…

Oblicz koszt pozyskania klienta (CAC)

CAC to kwota finansowa, jaką średnio kosztuje Cię w promocji pozyskanie 1 klienta.

Na przykład, jeśli wydasz 17€ na Google Ads, aby uzyskać jedną sprzedaż, to Twój CAC wynosi 17.

Zrozumiałeś to: dla Twojego biznesu bardzo ważne jest, aby zmniejszyć CAC tak bardzo, jak to możliwe, aby zwiększyć rentowność…

I to jest uzupełnione o następną bardzo ważną metrykę…

LTV (life time value) to kwota finansowa, którą średnio przynosi Ci klient, w trakcie swojego cyklu klienta.

Na przykład, jeśli klient przynosi 400€ w sprzedaży przez kilka miesięcy/lat, to LTV wynosi 400. Jest to całkowita kwota, którą przyniósł Twój klient.

W przeciwieństwie do CAC, Twoje LTV musi być jak najwyższe, aby zapewnić rentowność Twojego biznesu.

Ale teraz skąd wiesz, czy jesteś rentowny? O tym przekonamy się już za chwilę… 👌

Oblicz ROI i zoptymalizuj je

ROI (return on investment) to metryka, która zapewnia opłacalność działania.

Jeśli ROI jest większe od 1, to znaczy, że jest ono opłacalne.

Jeśli jest mniejszy niż 1, to nie jest opłacalne.

A do jego obliczenia nic prostszego:

ROI = LTV/CAC.

Weźmy przykład. Masz średni CAC na poziomie 88€. A średnie LTV wynosi 274€.

Twój ROI wynosi zatem: 274/88 = 3,11.

Oznacza to, że za 1€ zainwestowane w Twoją promocję, na koniec wyjdzie 3,11€. Na każdym zainwestowanym euro zarobiłeś 2,11€ marży brutto.

A w swoim automatycznym lejku marketingowym staraj się zwracać uwagę na to, ile inwestujesz na wejściu, aby wprowadzić ludzi do lejka, a ile odzyskujesz na wyjściu.

Spraw, aby ROI było jak najwyższe i optymalizuj każdy krok w tunelu, aby podnieść swój ROI. 🛠

Wykorzystaj Waalaxy do optymalizacji wydajności swojego automatycznego marketing funnel

Waalaxy, nasze narzędzie automatyzacji prospects B2B z LinkedIn i e-mailingu pomoże Ci umieścić ludzi przy wejściu do Twojego tunelu, przy niższych kosztach.

W rzeczywistości Waalaxy ma darmową wersję, więc możesz spokojnie korzystać z narzędzia.

Będziesz mógł:

  • Wysyłaj zautomatyzowane masowe zaproszenia do wybranych osób.
  • Wysyłaj serię automatycznych wiadomości promujących Twoją stronę sprzedażową i przechwytującą.
  • Wzmocnij swoją bazę kontaktów.
  • Dokonaj większej sprzedaży.

W przeciwieństwie do innych narzędzi, Waalaxy nie ogranicza Cię w liczbie zaproszeń, które możesz wysłać każdego dnia. I jest całkowicie bezpieczny.

Możesz wybierać spośród ponad 12 zautomatyzowanych sekwencji, dzięki którym zaczniesz prospects ludzi i wprowadzać ich do swojego tunelu. 🔥

Teraz już wiesz jak stworzyć i wypromować swoją stronę sprzedażową, oraz stworzyć automatyzację marketing funnel z Waalaxy. Nie mamy nic więcej do nauczenia, jedyne co musisz zrobić to zacząć działać.

4.8/5 (189 votes)

Convert more leads into clients with these 7 secret B2B prospecting messages 🚀

Enter your first name and email address  to receive the 11 page digital book now:

Where do we have to send it now?